Informacje dla mieszkańców

Rozliczenie centralnego ogrzewania.

Szczegółowe informacje na temat efektywności energetycznej możesz znaleźć na stronach internetowych Urzędu Regulacji Energetyki link do strony.

Informacje dotyczące zasad rozpatrywania skarg i reklamacji.

Ewentualne pytania lub reklamacje dotyczące otrzymanego rozliczenia, należy składać do właściwego Zespołu Administracji Budynków w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania rozliczenia. W zależności od tematu i opisu Twojego zgłoszenia, może ono zostać przekazane do ista Polska Sp. z o.o. w celu dokonania właściwej, szczegółowej analizy. W przypadku zastrzeżeń dotyczących otrzymanych wyjaśnień bądź sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji, możesz zwrócić się do odpowiedniej organizacji, zajmującej się ochroną praw konsumenta.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej.