Serwis eCzynsze to usługa umożliwiająca lokatorom dostęp do wybranych informacji dotyczących posiadanego mieszkania. Serwis działa zarówno na komputerach jak i urządzeniach mobilnych posiadających dostęp do Internetu.
Aby założyć konto eCzynsze należy udać się osobiście do swojej administracji i na miejscu można założyć konto. Jest to koniecznie ponieważ przy zakładaniu konta wymagane jest podpisanie formalnej zgody. Jeżeli nie wiesz, do której administracji należy twój budynek kliknij tutaj. Po założeniu konta otrzymamy login oraz hasło, które należy zmienić po zalogowaniu się.
Zmiana hasła
Aby zmienić hasło należy zalogować się na swoje konto. Klikamy w menu na pozycję Logowanie
Następnie wybieramy Zaloguj
Teraz wpisujemy nasz login oraz hasło i logujemy się do portalu
Po zalogowaniu się klikamy na ikonę w prawym górnym rogu i tutaj mamy opcję zmiany hasła.
Teraz wpisujemy aktualne hasło oraz wprowadzamy nowe. Zmianę zatwierdzamy przyciskiem Wyślij.